zaterdag 10 juli 2010

Eten

Pffff. Warm hoor, gisteren in de schaduw hier 37 graden!!!!
Dus gaan we gezellig buiten eten. Ssssssnufff wat ruik ik nou weer? O ja, eerst die gekke col weer om  anders eet ik mijn mooie oren op.
Ooch mmmm HEERLIJK, vrouwtje heeft weer eens speciaal mijn lievelingskostje gekookt.
Penne met wortels en rijst en visfilet. Vlees van schaap, lam, rund én natuurlijk kip. Ratjetoe dus. Maarruh vrouwtje, je zou toch spaghetti koken, want dat moet ik oefenen als ik samen met Lady uit eten ga.

Toch wel lekker luchtig zo buiten eten; mijn staart krult van plezier.
En ik hoef toch niet met mes en vork te eten straks? Moet je zien, mijn tong functioneert net zo goed.
Kijk eens, alles op en maar 3 kruimeljes geknoeid. Waar blijft het nagerecht???? Hoezo is er niet.......ik zoek wel even.
 
Ha, gevonden. Gewoon op het aanrecht hoor vrouwtje. Heerlijk zo,n wit bolletje met oude kaas.
Oooh was die voor jouzelf?? Tja jammer, ik heb hem al bijna op nu. Wou je nog een klein voorgekauwd stukje van mij dan???
Tja, als je daar zo lang over na moet denken is het te laat. Opperdepop nu hoor!
Zo, nu nog even tanden flossen.
Rechter tanden en kiezen.
Voortanden, en gelijk de tong even schoon raspen.
Linkertanden en kiezen. Zo, ze worden wel mooi wit zeg!
Zo en nu efkens een tukkie doen. Eten en flossen is zooo vermoeiend in de buitenlucht
O, wacht even, helemaal vergeten te spoelen. Gelukkig is de vijver dichtbij.
Ach, laat me gelijk dan maar een beetje van dat gemeentepils gemengd met hemelwater drinken. Mmmm lekker frissss. Zou dat komen van die mooie lotus die erin drijft? Of is het vissenaroma???? Alhoewel, pils??? Ooooooo dan moet ik weer zo vaak naar het toilet....

2 opmerkingen:

de Hofnar zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
de Hofnar zei

Hihi, en wie doet er nu de afwas???Of kan alles zo weer in de kast.
Lijkt me wel met zo,n koningsmaal.
En die kruimeltjes op tafel ruimt je personeel wel op toch? Zo te zien is het rijst, overgebleven van de Leekster chinees zeker.