vrijdag 9 juli 2010

Zomer

Pffff warm, weer een klein hittegolfje in het hoge noorden.
Voor mij mag het wel wat minder heet.
Eens even gluren of het bij de buren ook zo heet is.
Vrouwtje, mag ik zwemmen? Please???
Een slokje water drinken dan...........
Nog even en ik spring erin hoor......... Ooh gaan we naar het park wandelen? Ook gezellig. 
De grote parkvijver is waarschijnlijk koeler dan dat ondiepe ding in vrouwtjes tuin. Hee zwembeesten, aan de kant. Hier komt Chakir.
 
Verdorie, houdt mijn personeel de lijn weer strak. Mijn vrouwtje is ook zo,n angsthaas.
OK, maar even bek open en staart wat naar achteren, kan het binnenin lekker doorluchten... Pffff 33 graden gisteren, en vandaag verwachten ze 35. Ik denk dat ik maar lekker de rest van de dag binnen blijf.

2 opmerkingen:

Lady zei

Showbeest, lekker doorluchten super. Ik doe vandaag ook geen bal meer.

marina zei

Heyy gluurderd:D
Wat dacht jj ff kijken of Sasja kim en spiky er net zo over dachten....