zondag 18 juli 2010

Weer een moddercoursing!!!!

Vandaag was er een training in Leek.
Hoe zou het coursingterrein eruit zien na de overvloedige regenval van gisteren???
Zo dus, plassen aan de linkerkant, modder in het midden.en ..........nog diepere plassen aan de rechterkant.
Verkijk je niet op het groene gras, het  italiaantje kon er in zwemmen!!!

Complimenten voor het doorzettingsvermogen van de haasrondbrenger op de quad, hoe vaak die geen fontein modderwater over zich heen gekregen heeft.................Nog even een schone Chakir op de foto, voordat de training begint/Zo de eerste plassen zijn genomen, er dwars doorheen, Chakir is geen mietje.Hawoef, de 1e haas is gevangen, die wil ik natuurlijk wel houden.
grrrr Henk doe niet zo flauw , je blaast in mijn neusKijk, dit is Diba, een resque afghaan uit Spanje, die mag hier van haar personeel ook vuil wordenOjee kijk nou, die wordt afgespoeld met KOUD water!!!! Ik hoop dat vrouwtje daar geen voorbeeld aan neemt..........Deze saluki van Daniëlle mag zelf in ,,bad,, er zat alleen wat weinig water in.Héhé, eindelijk de 2e ronde, ik ben allang weer uitgerust.
Zeg vrouwtje, zin in een gratis modderbad???Kom ik trek je wel even naar het bassin.Vreemd, ze wou niet, terwijl het toch zo goed zou zijn voor de rimpels en deuken in d,r lijf.
Nou ja, dan vlieg ik er maar alleen vandoor,...laat me LOS!!!!!Bijna te pakken..........Verdorie, een haas in Duitse kleuren!!!!
Die wil ik houden voor mijn ,,verzameling,,
Staan er weer twee hondenfluisteraars in mijn oren te toeteren dat zí'j hem willen, ruilen voor een koekje...nou ja, ik ben toch niet gek!
Daar heeft mijn personeel er thuis en in de auto genoeg van, die krijg ik toch wel.Kijk, mijn vriend puppuberafghaan  Emahr mocht ook een half parcours lopen, hij lijkt wel een grote bruine beer met staart, en je ziet bijna niet dat hij ook vuil is.
Daar wist zijn huisgenoot Amoah wel raad mee, die ging uitgebreid in een modderpoel liggen, zijn ,,staff,, moest er ook in om hem eruit te halen.Het zal voor ons allemaal morgen wel wassen en föhnen worden.........Voor vandaag hebben we ons personeel genoeg uitgeput.

5 opmerkingen:

wim zei

Was weer een mooie training zo te zien, en het vrouwtje krijgt ook steeds meer spierballen van jou. Respect; er zijn er genoeg die terugdeinzen om zo een sterke beer als jij te starten.

Anneke zei

Hi Ytteh, heb al je foto,s bekeken, wat gewedig joh, en wat een werk.
Kan me voorstellen dat het gisteren een geweldige coursing is geweest vor de honden.
De foto,s spreken voor zich.

de Hofnar zei

Hmmmmmm, heerlijk zo,n modderpakking,goed voor je vachtstructuur!! het lijkt wel een wellnescentre daar.
Marina kan daar zo een salon beginnen en jullie daarna een nek/schoudermassage te geven .
Trouwens een battarij föhnen zou ook niet verkeerd zijn om jullie weer droog te krijgen.

de Hofnar

Lisette zei

Chakir heeft weer genoten en als ons hondje gelukkig is, zijn wij het ook! Leuk om mooie lieve Diebje met Margriet en Koos te zien op je blog. De wereld is klein.

Christine Wallace zei

I love this entire album!! Happy affies, both babies and adults.