vrijdag 23 juli 2010

Kammen en spelen

Wroezucht ............. Weer kamdagGelukkig gaan we eerst eerst spelenEerst tikkertje , woewoef je loopt te langzaam En  kun je dit   dan .......hink...stap....sprong.....Hhhhhhijg , pfffff weer zo warme dag, vrouwtje mag de ventilator aan?????
Nou, nog eens theedoekje leggen niemand zeggen dan. Vrouwtje doe je ook  mee ?He bah , nu komt het Kammen , nou daar hebben ik  vandaag helemaal geen zin in Hebben we deze keer maar geen  foto , s van  gemaakt hoor , Daarna werd het nog leuker , Marina, s vriend Jeroen  kwam ook bij ons in de tuin .... Kom dan  Jeroen, kerels onder elkaar , rennen ...Hoezo STOP...Als ik nu snel ga liggen krijg ik dan nog een massage??Wroezucht, ze willen eerst ngo wat lui liggen in die relaxstoelen, zeg vrouwtje waar is mijn stoel eigenlijk.... 

Willen de 2 lovers nog samen op de foto , nou daar komt niks van in... IK wil er ook bij!!!!!Nou, is het geen pláátje?????
Enne zie je, mijn stoel is er snel bijgeschoven, een afghaan wil op gelijke hoogte als zijn personeel zitten toch??!!!

2 opmerkingen:

Ytteh zei

Bij dit laatste bericht staan steeds vreemde teksten, ze zijn goed ingetypt maar veranderen automatisch?? wie weet hoe dit komt>>

Ytteh

de Hofnar zei

Ha die Chakir.....je zit erbij alsof je ons voorstelt aan je nieuwe ,,personeel,,
Jeroen die zo gek met je kan spelen, en Marina met haar dubbel functie als kamhulp en knuffelaar.

Alhoewel er in de wandelgangen gefluisterd wordt dat je bij haar héél netjes aan de lijn loopt, zonder te trekken.
Waarvoor zijn jullie aan het oefenen????

De Hofnar