vrijdag 30 juli 2010

Haha, ik wordt ,,oom,,

Vandaag kwam dochterlief van vrouwtje op bezoek.
Ze gingen eerst samen gezonde soep maken want dochterlief is zwanger en moet goed eten.
Daarna gingen we gezellig in het park wandelen.Vrouwtje wou foto,s van haar maken, want ze vindt dat Monique zo,n mooi rond buikje krijgt, is ze helemaal weg van!!!
Toch raar hoor, ze vindt het van mij zo mooi dat ik juist géén buik heb maar een mooie holte.
Enne, waarom mag ik er niet bij op de foto??? Het is míjn tuin hoor, Okee, dochterlief speelt vandaag de hoofdrol.
Maar ik ga er toch lekker bij staan op de achtergrond.
Kun je duidelijk het verschil zien tussen  het bolle buikje van een zwangere vrouw, en de mooie borstwelving en de slanke buiklijn van mij!!!!!
Owoefwa, wacht eens even nu snap ik het, er zit een ,,puppie,, in dat bolle buikje aaaaacccchhhh
ééntje maar???Ik zat met 6 andere in de buik van mijn moeder, hoe dik zou die dan wel niet geweest zijn????
Moet ik natuurlijk ook nog gaan oefenen om naast zo,n ding op wielen te lopen, ik wil wel bodyquard worden hoor!!

Geen opmerkingen: