donderdag 7 oktober 2010

2e deel vakantie Zeeland 2010

Pfff ruim 3 1/2 uur rijden vanaf Hattem.
Vrouwtje had kramp in haar handen van het autostuur vasthouden.
Ze woont alweer 31 jaar in het rustige Noorden en voor haar is het afzien om dwars door Nederland te moeten rijden.
Maar ik heb heerlijk liggen slapen achter in de reisbench.
Af en toe stopten we even zodat ik de bomen water kon geven.
Kijk, dit is ons verblijf in Serooskerke.
Alleen dat kleine stukje maar hoor, wat achteraan het huis gebouwd is.
Grrrrrrrrrr in het in  bos aan een paal,
en hier aan een touw, terwijl er zo,n mooie grote tuin bij is.
Maar helaas voor vrouwtje, niet afgesloten,en tja, dan is ze bang dat ik er vandoor ga.
Dat touw is niets voor mij, mijn poten worden er steeds door afgebonden als ik weg wil, aaaaaaaaaaauuuuuuuuuuwwwwwwwwHELP!!!!!
Kijk nou eens, er woonde ook een heel klein Prinsesje, ze heette Manon
en was net zo oud, én net zo groot als ik.
mm ze kan lekker kriebelen zeg!!!En zulke staartjes heb ik vorig jaar ook gehad.
De volgende dag was het prachtig zonnig weer, dus zochten we een mooi rustig strand op om te wandelen.
Heerlijk die wind zo door mijn haren, maar wel lastig dat het zand in mijn ogen waait.
Wat zie ik daar toch in dat water.....lijkt wel speelgoed...........Héééé hallo mag ik meedoen???
Verhwoeft, ik dacht toch echt dat ik net een wit ding met iets erop zag.
Hee Chakir, het loopt achter je nu..........
Hai, ik ben Chakir een afghaanse windhond, en jij bent zeker een zeemeerman.
Ben jij toevallig ook een prins en wil je met mij joggen?????
Kom maar mee, tot het water en niet verder hoor!!!
Want dit water smaakt bbbrrrr vies!!!!
Haaaaaaaaa, de zeemeerman gaat al voor me op z,n knieën.......
Wat zou hij daarmee bedoelen????
Potjandorie, sta ik toch met mijn poten in het water.
En ik had nog zo gewoeft dat ik dat níet wou!!!
Kom op vrouwtje wegwezen hier, we zoeken een andere prins.
Enne ik heb gehoord dat het beter een prins in een witte lambourghini dan een prins op het witte paard of witte surboard kan zijn.
Is ook wat gemakkelijker voor mij
Alhoewel.....
Vrouwtje valt meer op dit soort auto,s, past ook beter bij haar rijstijl hawoef relaxed!
Staat ook nog eens goed bij onze haarkleur.
Zullen we eens een oproep doen???
Twee lieve maar pittige blondjes zoeken prins en princes(sen)
om samen van het leven te gaan genieten..........
haha wordt vervolgt,
morgen gaan we naar mijn halfzusje Amy die zwanger is en tot de geboorte en nog even daarna  bij Kelly de Meijer van Thuja woont

1 opmerking:

wim zei

Wat een reis zeg, maar het ziet er wel leuk uit dat huisje.