maandag 11 oktober 2010

6e en laatste dl. vakantie Zeeland

Tja, de voorlaatste vakantiedag is alweer aangebroken.
De laatste dagen moest ik aan een wurgketting lopen..........

gggggggggggggggghhhwaarom moet dat nu weer vrouwtje, zo kan ik je toch niet voorttrekken!!!
Het is nu ook juist de bedoeling dat je rustig loopt Chakir.....
Je was deze vakantie iets té enthousiast om me alles te laten zien.
Het kon je niet snel genoeg gaan met als resultaat.......
OOO daarom kon je vanochtend niet uit bed komen..
Nou ik zal proberen rustig aan te doen, de leukste stranden hebben we toch al gezien/
Even evalueren....
Hier sta ik op het hondenstrand bij Vrouwenpolder........geen hond te bekennen....
En hier die winderige dag bij Domburg strand.
Hier ons favoriete strand, net voor Westkapelle
Even om te bewijzen hoe lekker weertje we daar hadden.
Daar had ik de hele dag wel willen blijven liggen filesoferen over.......
Kom, naar het volgende strand, kijken wat daar te beleven is....
Hmmm ook winderig, strand en leuke rotsen
Waauw, wat is dat nu op het water.......
Verwoeft, aan de andere kant ook al zo,n ding
oo heet dat boot, wel een beetje groter dan onze auto, en het heeft ook geen wielen...
Zeg vrouwtje, zouden we geen lift kunnen krijgen naar die hoek daar, aan die wurgketting kan ik je niet goed uitlaten en ik wil  wel alles zien hier....
vrouwtje steek jij je duim maar op,
ik ga wel achter je staan, dan maak je meer kans denk ik...
Woehoeoeoe, retourtje havens van Vlissingen graag
Mijn vrouwtje heeft zooooon zere ruhug.....
Moet snel naar de chiropraktiker
Nee,  niemand................ nou ja dan lopen we zelf maar.
Als ik nu weer even probeer te trekken, schiet het er misschien wel uit?????????
En dan nu echt de laatste vakantiedag,
eerst weer even langs bij vrouwtje ,,grote baas,,
en zijn ,,meisje,, waar hij al 56 jaar mee getrouwd is.
Da,s pas échte liefde, jammer dat hij zo  erg ziek is.
Gek hé? Je ziet niets aan hem en toch..........





2 opmerkingen:

Messi zei

ha die Chakir, mijn personeel is al een poos een fan van je en ik ben fan van Lady, samen met mijn personeel. Wij waren ook in Domburg op vakantie, jammer dat wij elkaar niet gezien hebben; volgende keer een afspraakje maken? Kunnen wij wat ervaringen uitwisselen, zelf zit ik al jaren in de redactie van whippetly yours en jij weet je personeel ook al aardig aan te sturen, wij genieten altijd van je verhalen. Met een collegiale groet van whippet Messi

Chakir en personeel zei

Ha die Messi,wees meer dan welkom. Eindelijk weten we dus wie er achter al die belgen op de teller schuilgaat, nóg een Lady fan.
Té gek zeg, een whippet met personeel!!Jammer dat we je in Domburg niet gezien hebben, dat was vast een feestje geworden.
Had ik misschien toen al wel vrij los mogen lopen.
Mijn personeel gaat snel bij jullie blog kijken, om te zien wat voor een vlees we in de kuip hebben haha.