zaterdag 9 oktober 2010

5e dl. vakantie zeeland

Vandaag is het een klein beetje fris.
Gelukkig rijden we altijd via Domburg, waauw, daar staan ook mooie optrekjes zeg.
En er rijden ook heel wat ,,prinsen,, rond lijkt het wel.
Vrouwtje zag in een modezaak een lekkere dikke jas hangen die precies bij onze haarkleur past.
Laat dat nu ook nog haar maat zijn, én in de opruiming.........
Ze moet niet nog zieker worden, dus ik heb geblaft dat ze hem maar snel moest kopen........
Staat d,r goed is mijn mening....maar....
Grr, ik ben niet zo wit, moet ik zeker weer in bad met die speciale shampoo
Wroewaf het begint aardig te waaien zeg...........
Al het zand waait weg, hééé strand, hier blijven.........
Hmmm wat ben jij nou...ooo een klein vrouwtjeshondje?
Ik ga wel even voor je liggen, die storm houdt zo weer op hoor,
Heeft mijn vrouwtje gezegd, en die doet altijd wat ze beloofd...
En ze beschermt me overal tegen als dat nodig is...
Kom laten we maar even een duinpan op gaan zoeken
Nog een stukje verder maar.........
Ja, hier ligt het lekker in de luwte, even uithijgen maar..
Verwoeft, een stukje verder gelopen en de zon komt er weer aan.
Goed besteld vrouwtje.........dan lopen we nu weer naar de zee terug hé?
Wat zie ik daar nu weer in de verte............
hhhhhhhhhhhhhhhhh allemaal soortgenoten, maar ze lopen LOS!!!!
Maar snel omdraaien, dan zie ik ze tenminste niet meer.
Wat vinden jullie vrije vogelsdaar nu van, iedereen, mag los, en ik moet maar steeds aan de lijn.
zzzzzzzzucht niet eerlijk!!!!!!!!!!!
Nou, dan ga ik nog maar even van het mooie uitzicht genieten, een beetje opbleken in de zon, en zien of mijn bovenkant nog wat meer goudglans kan krijgen....
En dan nu terug naar onze auto, die gemakkelijk te herkennen is,
vrouwtje heeft er nl. een sticker van mij opgeplakt...
Even  terug naar Westkapele,
kijken of er bij de vuurtoren nog weer wat mensen met mij op de foto willen..

To be continued

Geen opmerkingen: