vrijdag 22 oktober 2010

Chakir bijna 2 jaar.........

De eerste felicitatie is al binnen, van de fokster uit Duitsland....
Spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie is de mooiste van dit land?
Hmm, lijken we eigenlijk wel op onze ouders, of zijn we van de melkboer...

Wawoewaf, nog 2 nachtjes slapen, en dan ben ik jarig.

Vrouwtje heeft vandaag inkopen gedaan, want ik krijg een écht hondenfeestje,

Wie zouden er allemaal komen???????????

Beauty en Bonita hoop ik, kunnen we samen een dansje maken...

En Bas misschien ook wel..........
zou ik ook kadootjes krijgen??
Ik heb een echte hondentroon besteld, zoals Lady heeft.
met zachte kussens, en een la eronder voor koekjes en speelgoed,maar dan met een kroon erbovenop
Maarruh, kweetniet, vrouwtje kan goed ontwerpen, maar écht zagen en timmeren.. ho maar zzzzzucht
Dat deed haar grote baas altijd, maar die is er nu te ziek voor


WORDT VERVOLGD

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Chakir,
Diba wil je zondag een hele fijne verjaardag wensen,met alle toeters en bellen, met je personeel samen.
Zet de boel maar eens lekker op z,n kop, zodat je personeel weetdat je 2 jaar wordt.
Hiep hiep,hoera!!!!!!!

Met een dikke knuffel van je vriendinnetje ADIBA
Groetjes Margriet

Messi zei

Chakir van harte met je 2e verjaardag en maak er een topdag van. Begin met je ontbijt op bed,je hebt je personeel en die doet graag. Lees net dat je ook bevriend bent met Adiba, die schijnt er ook voor te zorgen dat háár personeel niet inslaapt en bij de les blijft. Dat is je belangrijkste taak in je hondenleven; zorgen dat je personeel haar handen vol heeft ... aan JOU. Het is dat ik moet werken zondag, nou ja mijn vrouwtje moet werken, maar ik ga dan altijd mee samen met mijn baasje. Hoop dat je een fijne dag met veel taart hebt en een poot van Messi

de Hofnar zei

HOEZO 2 nachtjes slapen!!!!Laat je je personeel dan overal voor opdraaien FOEI jij hoort ,s nachts over haar te WAKEN hoor.
Wens je toch een verhondst fijne verjaardag toe,samen met al je vriendinnetjes bij het Veendiep.
En natuurlijk veel lekkere kadootjes.

Lisette zei

Lieve Chakir,

Heel hartelijk gefelicitaart met je tweede verjaardag. Ik hoop dat je heel veel cadeautjes en koekjes hebt gekregen. Maar eigenlijk hoop ik dat je een klein mensenpupje van Monique hebt gekregen om af en toe mee te spelen. Heel fijne dag met veel hondenvriendjes. Maar vooral veel hondenmeisjes, meneer Chakir. Je vrouwtje zal er vast een heel leuke dag van maken. Jammer dat we zo ver weg wonen. Dikke knuf van ons allemaal maar vooral van Lady

Lady zei

Hele fijne verjaardag grote kanjer van me, ben stiekem de dagen al aan het aftellen dat we elkaar weer zien. Laat je vandaag maar lekker in de watten leggen en geniet met je personeel van een mooie dag.