woensdag 27 oktober 2010

Mijn verjaardagskado,s aan mijn familie.

Mijn vrouwtje wou ook graag een geschenk geven aan de eigenaren van mijn vader en moeder, want zonder hun was ik er niet geweest!!!
Ze vroeg aan Francien Roele, die ook al verschillende fabelachtig mooie fotobewerkingen gemaakt had van MIJ!!! o.a. deze een tijdje terug alweer...
Om voor mijn papa Leo Feel the Sun, die bij Rosie Sommerer in Duitsland woont,een foto van hem en mij samen te bewerken, en dit was het verblindend mooie resultaat..
maarruhh, ik ben in werkelijkheid groter dan hem hoor!!Lijk nu kleiner omdat ik achter hem sta...
Ik lijk heel erg op mijn papa, ook hetzelfde omstuimige oerkarakter!!!
En hier mijn papa ook nog even alleen..........
En voor mijn fokkers, Sigru& Norbert Bielek, die ook al in Duitsland wonen
maakte francien van mijn zusje Casandra, die bij hun is blijven wonen
deze...tulpengroeten uit Holland foto.mooi hé!!!
En voor mijn prachtige black and tan broer Conchobar die ook bij hun is blijven wonen.....
Tja, die zou je toch het liefst in een doosje altijd bij je willen dragen.
en hij is een echt lieverdje, het zwarte schaap uit het nest haha, wil niet showen, niet rennen, niet coursen, maar wel ooo zo lief, de hele dag lief zijn, bij zijn baasjes in de buurt(jaha, zij zijn wél baas) lijkt soms wel vastgelijmd aan hun...of aan zijn zusje waar hij graag mee speelt, maar zíj heeft de broek aan...
Ja, en Francien heeft het natuurlijk héél erg druk, want iedereen wil graag zoiets moois van haar.
Dus later vragen we eens of ze het ook nog eens voor mijn moeder en andere broer en zusjes wil doen.
Dit is mama Arouba Suleimans...
Daarom eerst maar een paar gewone naturel foto,s van hun.
pfffff ze zijn allemaal wel mooi hoor.
Kijk, hier is zusje Casandra nog een keer, net opgekamt voor een tentoonstelling,
ze is al Duits jeugdkampioen...
En hun vachten zijn veel dikker, of zou hun personeel voor de foto ze opgeföhnt hebben?
Kij, hier broer Casanova, de grootste van ons, hij sleurt z,n personeel ook overal heen, maar zij heeft nu een hondenfluisteraar in dienst genomen........
En hier mijn zusje Cosma-Shiva zij, woont ook in Duitsland, samen met 2 baasjes.
Dié heeft een leven zeg, reist de hele wereld rond met ze, van hotel naar hotel,
gelukkig is hondentaal internationaal...
En dit is mijn zusje Chifrah-Charai, die woont in Nederland.
Jammer genoeg hebben we daar geen contact mee, waar wie weet in de toekomst, we zijn nog jong
Allemaal net 2 jaar jong geworden, zouden zij ook zo,n lekkere taart gehad hebben?
En we sluiten natuurlijk af met weer zo,n mooie bewerking van MIJ.
Net binnengekregen, moooooiiii, met de groeten uit Blijham-Holland
Francien, het is werkelijk onbetaalbaar wat jij doet.
Heel hartelijk dank voor al je werk voor de Witte Tornado en mij.













1 opmerking:

Lady zei

Wat een leuke kaarten. super gedaan Francien.Ze zeggen oefening baart kunst. zo te zien heb jij heel veel geoefend. wand ze zien er prachtig uit. Wat moetten de mensen blij zijn met jou in hun vriendenkring. Chakir en Familie kan erg trots zijn op deze mooie en niet te vergeten persoonlijke kaaten.