zaterdag 9 oktober 2010

4e dl. vakantie Zeeland 2010

Gisteravond had vrouwtje afhaalchinees gehaald, varkenshaas met ananas en mihoen,was natuurlijk véél te veel voor vrouwtje alleen, dus ik heb even geholpen met opeten.
Had ze dit maar eerder geweten;
Want de volgende dag waren we zo ziek als een ,,hond,,
ik heb die ,kat,, er gewoon weer uitgespuugt.........
laten we die troep maar even niet laten zien..
we bleven maar een dagje,, thuis,,
een beetje wandelen in het parkje achter ons vakantiehuis

hmmmm. hier zou zo,n Excalibur auto wel bij passen.....
leuk optrekje, eigen parkje erbij...
een eigen huisje voor mijn toekomstige Haremdames in de tuin...
Iedere dag in mijn eigen vers haasje vangen in mijn eigen tuin........
Zou ik wel genoeg water hebben.....
Nee, het park is te groot voor mij alleen, ik heb écht een heleboel haremdames nodig hier om me te helpen....
,s avonds voelde ik me al een stuk beter.
Vrouwtje had een nieuw bot gekocht als troost
Heerlijk op zo,n schone maag.
grrrrrrrrrrr mijne bot, afblijven
zzzzzzzzzzzzzzzzz........en dan lekker slapen.
Vrouwtje heeft de rest van de week krom gelopen van de maagpijn.
Maar voor mij heeft ze alles over, dus...
De volgende dag is ze toch weer met me mee gegaan naar een nieuw strand, nou ja beton.
Vlak bij westkapelle,
Zeg vrouwtje, als we nu aan iedereen die een foto van mij wil maken eens 1 euro vragen..............
kunnen we misschien over een tijdje dat optrekje wel kopen?????????
En dan iedere dag zo,n heerlijke strandwandeling maken...
Kun je in dat ding eigenlijk ook wonen?
zou ook wel ideaal zijn, huisje op het strand!!!
Eens even van een afstandje bekijken grrrrrrr
wel veel trappen lopen geloof ik
zouden we er een lift in kunnen maken?........
Ik geloof toch dat het andere huis beter bij me past als hoofdvertrek.
Dit misschien als uitrusthuisje na de strandwandeling?
Moet ik nog vaker op de foto.
Zeg vrouwtje, als jij er nu iedere keer bijkomt zitten, vangen we het dubbele grwoefhawaf.......
even kijken of er nog meer mensen aankomen........
Jaa, ook nog een fotovan ons samen bij dat beejte zand en gras verderop,.. kassa
Lachen vrouwje.................verhip waait mijn haar weer voor mijn mooie smoeltje

Wordt vervolgt, morgen verder..........



Geen opmerkingen: