dinsdag 12 oktober 2010

Uitnodiging Clubkampioenschappen Pekelder Windhond. Ren. Club

10-10-2010...............
Tot vrouwtjes verrassing zat er bij de mails een uitnodiging voor mij om mee te doen met de clubkampioenschapen van de P.W.R.C in Oude Pekela.
Na overleg met Wubbe, de secretaris gingen we er natuurlijk heel graag op in.
Eerst mocht ik een demonstratieronde rennen, ik was namelijk de enigste,,Harige,, afghaan
Maar toen bleek dat ik snel genoeg was om tegen een ,,renafghaan,,met weinig haar te strijden.
Vrouwtje twijfelde nog even...............
verwoeft, ze moet nu toch wel weten dat ik haar niet voor schut zet..
Even kennis maken dan maar, om haar gerust te stellen.
Wij heten Ytteh en Chakir, en jullie???
Francie en Eenjuhl Min el Mariq..aaaaach je bent een meiske
Je lijkt me wel lief, maar de haas is voor mij hoor!!!
Die zou ik eventueel alleen aan mijn eigen liefie gunnen, en die heet Lady
hhhhhhhhhh yes ik lig voor, nu nog 1/4 baan
Yes, ik ben de klokpaal voorbij als..............
Verwoeft, als 1e geeindigd,
en dan gaan we nu puppies kijken zegt vrouwtje
Janet en Michel hebben hun moederke met puppies meegenomen
Waarom eigenlijk???????
Ooo ze mogen niet allemaal bij hun blijven
Vind je zo,n klein whippetje wel leuk als speelkameraadje Chakir???
Neeeeeee, laat me weg hier.
Ik wacht nog liever een tijdje op een eigen kindje...
Zeg vrouwje, we worden opgeroepen.
We moeten naar die trap op de renbaan komen????
Ik vind traplopen eng, maar deze valt mee, lekker brede treden.
Ik mag helemaal tot het eind, verwoeft ik sta bij de 1!!!!
Hawoefwoef, 1e wedstrijd op de renbaan, en gelijk ook al de 1e prijs!!!
En wéér gewonnen van een ,,renafghaan,,
Waauw, en lekker eten gekregen....en een beeldschone stropdas
Wanneer gaan we weer vrouwtje????
Ik vind dit eten namelijk wel heel erg lekker.....
'Hééééé'da,s toevallig
Mijn vriendin Lady liep op dezelfde dag ook een wedstrijd.
Die was wél een beetje belangrijker,
de finale van de Championsleague in Sachsenheim Dld
Waauw, wat een leuk designdekje zeg,
die mist nog in mijn collectie
en  zo,n ren baan ken ik ook nog niet,
allemaal zand en op het gras mag je niet komen???
Yesyesyes!!!
Mijn meiske op ook op de eerste plaats.
Ze heeft ze allemaal haar mooie billen laten zien.
Zeg Lady, zal ik de volgende keer een pootje terug doen en op dat plekje achter je gaan staan??
Potverwoefwaft, wie is die afghaan naast d,r.....
Hé maat, je mag dan wel een mooie krul in je staart hebben
Ik en Lady hebben pretantennes, en dat hoort bij elkaar hoor!!!
Toch ook jij Tian, van harte gefeliciteerd met je 1e plaats.


1 opmerking:

de Hofnar zei

Top gedaan stoere bink, alias White tornado alias fliegend teppich in Pekel.......

We kijken uit naar de wedstrijd waar je samen met je vriendinnetje mag lopen.

Wellicht samen op het sint nicolaasbal...........oeps, sint nicolaasren bedoel ik?

Dát zou pas een mooie surprise zijn!!!

En dan alleen jullie 2, wordt je in ieder geval zeker 2e hahahahaaaaaaaaa.