donderdag 7 oktober 2010

3e dl. vakantie september 2010

Yoewoef, vandaag gaan we iets  heel leuks doen.
We gaan  naar Geersdijk, vlak in de buurt, op bezoek bij een halfzusje  (we hebben dezelfde vader) van mij, ze heet Thuja Better believe It.
Maar ze noemen haar Amy hoor! Het leuke is..........ze is zwanger.
Ze woont  weer even bij de fokster Kelly de Meijer die haar a.s. moederschap zal begeleiden.
Moet je kijken wat een beauty, en je ziet er niets van dat ze zwanger is !

Hé, er wonen nog meer soortgenoten, en ze hebben een hele mooie grote speelweide.
Erin, zin in een potje voetballen of trampoline springen?
Hoezo dat is niet damesachtig, of heb je soms ,,hoofdpijn,,
Nou ga dan maar lekker in een hoekje liggen hoor.
Amy, waarom mag jij niet op de speelwei...........o, je moet voorzichtig zijn voor je kindjes, en ik ben waarschijnlijk te wild..
tja en Joris mag me niet zo erg en daarom zit hij bij jou?
Oo Sita,  lief mooi vrouwtje,jij bent verstandig.
Je hebt je bontjas al uitgetrokken, veel te warm met dit weer hé?
Jij wil vast wel met me spelen.............
Ook al niet???????????
Vrouwtje ik wil weer naar het strand.
Wat zeg je....gaan we eerst samen met Kelly wandelen????
Leuk, wie van deze 4 mag er mee.........Wát...allemaal.
Ja Chakir, Kelly,s afghanen lopen netjes aan de lijn, zij kan met 4 tegelijk lopen terwijl je vrouwtje aan jou alleen de handen meer dan vol heeft
Kelly, we vonden het heel fijn om kennis met jou en je honden te maken,we hebben ervan genoten.
Vrouwtje zag dat Amy,s baby,s inmiddels geboren zijn,waauw zulke schatjes wil ik ook wel.
We blijven jullie volgen en zeggen hopelijk tot weerziens.
Kijk, dit zijn Amy,s babys, geboren op een heel speciale dag:Dierendag.
Liiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeefffffffffffffffffffffff!!!!!
We zijn heel benieuwd hoe de kleuren eruit zien over een jaar.
Zo, en nu snel even uitwaaieno p het strand van Vrouwenpolder
Wroef, heerlijk die wind, maar ik wil mijn haren vast hoor!!!,de helft van de tijd zie ik niets!!!
haha vrouwtjes haren waaien ook alle kanten op, dat wordt vanavond weer samen douchen om ale zout en zand eruit te spoelen
Nog even onze voetafdrukken  achterlaten op het strand
En dan moeten we nog door het gras en het bos terug lopen naar de auto.
Dat was wel een paar kilometer op de heenweg.
Nog even afscheid nemen van de zee voor vandaag.
aaaaauuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwww VROUWTJE er prikt iets!!!!!!
o nee toch Chakir, gaan we speciaal een strandvakantie boeken om blaadjes en klitkruid te ontwijken, hebben ze hier zeedistels, dit is nog veeeeel erger!!!
En nu zijn we de weg terug naar de auto ook nog kwijt..........., zin in een extra lange wandeling kerel??
Als we mensen tegenkomen vragen we wel even de weg...
Niet aan bijten, ze zitten ook al al in je lip..........
ojee, er zit niets anders op dan ze er gedeeltelijk uit te knippen, ze zitten tot op de huid vast.
En niet 1, maar wel 50!!!!!!
Knipoog, haha, weer minder haar om te kammen,
geeft niets hoor vrouwtje,het groeit wel weer aan en ik ben nu ook nog mooi toch??

WORDT VERVOLGD




1 opmerking:

monique zei

wat n lieve ukkies:-) en wat leuk op dierendag geboren!

Heb je echt zon everzwijn gezien?? Brrr gevaarlijk die beesten...

Mo