donderdag 28 oktober 2010

Hoewoef, ik ben Oom!!!!!!!!


Met gepaste trots kan ik jullie meedelen dat de wereld vanochtend om 6.35uur weer een beetje mooier geworden is, en ik vandaag OOM geworden ben!!!!
En vrouwtje is Omi geworden natuurlijk.
Het is haar 1e kleinkind
De eerste felicitatie kwam van Francien, die ook al met een prachtig kado kwam in de vorm van een welkomstkaart.
Schitterend Francien, heel erg fijn!!
Kijk, dit is nu onze kleine ukkepuk,5 uur jong.
Ze kreeg de prachtige namen Julia-Amber van haar trotse moeder Monique en vader Reijnko
Een beetje humor hoort erbij achteraf, want het was een hele klus, en liep uit op een keizersnee,
Kijk en hier mijn trotse vrouwtje met Julia.
Verwoeft ik moest in de auto blijven wachten, mocht niet mee in het ziekenhuis grrrrrrrrr
Mijn tijd komt nog wel...




8 opmerkingen:

Joke en Piet zei

He Oma,van hare gefeliciteerd en dat je nog maar lang getuige mag blijven van dit kleine wereldwondertje

Francien zei

Wat een poepie Ytteh!!!!
Wat zal oma trots wezen!!!!!!!!!!!!!!

Ytteh zei

Omi is inderdaad heel trots, vooral op dochterlief, die het niet gemakkelijk heeft gehad tijdens de zwangerschap én de bevalling die op een keizersnee uitdraaide.

Messi zei

Van harte hoor Oom Chakir, een titel die je zomaar krijgt, en personeel dat Omi is geworden. Geniet maar van de kleine.

Lady zei

Gefeliciteerd Omi en Oom. Wat liggen onze werelden toch dicht bij elkaar want ik ben gisteren ook tante geworden van vier jongetjes en één meisje. Maandag zie ik het kleine spul allemaal bij mijn zus en haar personeel.

Geniet van de komende tijd met de kleine ukkepuk.

Knuffeltjes van ons allemaal: Wim, Lisette, Lady, Prince en Korol.

Ineke zei

Hartelijk gefeliciteerd Omie met je eerste kleinkind.

mcc zei

Hihihi leuke foto hoor!

monique zei

Tja was een prachtige tijd ...