vrijdag 25 juni 2010

Bezoek, weer trimmen, wasdag en groet aan Lady

Hé leuk, we hebben vandaag visite.
Een paar patiënten van vrouwtje komen langs om de tuin te bewonderen. Ik ga er gezellig bij liggen. Wel jammer dat hun hond Timmy niet is meegekomen; hadden we lekker kunnen dollen in de tuin.
Daarna gingen we weer naar Trees om de rest van de klitten uit mijn vacht te laten halen. En auuaaauuuwww met zo,n bromding zat ze bij m,n..... Dus, ik moest op drie poten staan anders kon ze er niet goed bij. Ik heb  bibberend een aria gezongen. Hier is ze met mijn voorpoten bezig, dan ga ik er rustig bij liggen.
Oren kammen vind ik wel lekker. Slik vrouwtjes kamera werkt niet zo goed meer, dus af en toe zijn de foto's wazig.
Mijn zadel is ook geplukt en is nu plotseling geen geel goud meer, maar rood goud geworden. Staat wel mooi zeg! Toch jammer dat vrouwtje zelf mijn klitten uitgeknipt heeft. Nou ja, ik vergeef het haar; ze bedoelde het goed.
Kijk, zo,n borsteltje gebruikt Trees. Vrouwtje heeft er gelijk ook maar 1 meegenomen want ze werken perfect, zonder pijn.
De dag daarna moest ik in bad, no problem, ik spring er nu zelf in. Maar ze had het beter bij Trees kunnen doen, want thuis ga ik daarna toch onverwacht steeds weer door de tuin heen. Dus weer zwarte poten. Maarre het moest wel, morgen gaan we naar de sterrendag in Leek. ,s middags mag ik me aan een jury laten zien; ben benieuwd wat ze van me zeggen. Vorig jaar zeiden ze dat ik  in mijn puppievacht een heel aantrekkelijk manneke was om te zien!! En ,s avonds wordt het spannend, gaan we als het donker is haasje vangen. Vrouwtje heeft al verlichting voor me gekocht zodat ze me weer kan vinden in het donker.
Vandaag kreeg ze een mail van onze Brabanders: Lady gaat ons land vertegenwoordigen op het Europees Kampioenschap Coursing  in Frankrijk en voor die gelegenheid is zij, samen met Prince en Korol in het oranje gestoken. Wa een grote bek heeft die Korol hé? Daar kan zo een hele haas in denk ik.
Tja, en dan kan ik, als trouwe aanbidder, fan en supporter natuurlijk niet achterblijven. Ik houd het in stijl: een oranje stropdas staat me goed al zeg ik hetzelf. Ik zit trouwens bij de roos quirlande d' amour Lady... Zet um op Lady, Woeftoihupbrabant...

1 opmerking:

Ineke zei

Gelukkig ben je blond dus goed zichtbaar en met dat extra lampje heeft je vrouwtje je zeker in de gaten kunnen houden tijdens de nachtcoursing.
Staat je goed Chakir die oranje das
Maak je vast wel indruk op Lady