woensdag 9 juni 2010

Chakirs vachtverzorging

Héé woef nou, mijn buurmeisje Marina klopt aan de deur.  Leuk......spelen??? Kroelen???? Koekie??????
Vrououououwtje.....open doen!!!!! Jij vindt het ook leuk hè? Waarom doe je anders een vreugdedansje?????? Maar waarom ligt die handdoek eigenlijk op tafel????

O nee toch, kammen, borstels, stinksprays .. HELP HELP.
Tja, Chakir, als jij niet op de trimtafel wilt, komt Marina vrouwtje helpen. Doen we het gewoon wat lager, op de salontafel. Vluchten kan niet meer. Marina houdt je heel goed vast, zodat vrouwtje een klit kan  ontwarren. Aaaaaauuuuuwwww!!!
Ik geef me over, kroel jij me dan????
Oppassen nu, genoeg.... Ik krijg lampjes in mijn ogen hoor. En bij vrouwtjes gezicht komt de verwarming ook al goed op gang. Een uur kammen is genoeg voor vandaag. 1 klit is er in iedergeval uit. Nog uit te halen: ontelbare... Gelukkig is Marina, naast een amazone ook een grote hondenvriend.

MARINA, namens vrouwtje

3 opmerkingen:

De Hofnar zei

Tja Chakir, je hebt groot gelijk boy, mannen houden niet van dat gepluk aan hun haren, behalve dan als er in gekroelt wordt.
Maar je moet het je vrouwtje niet zo moeilijk maken puber, en je als een heer gedragen met kammen, zodat je fier als Koning Chakir Chakcharan Suleimans met een prachtkapsel naast haar kunt pronken.

De Hofnar

Marina zei

Zo Chakir
Nog even en dan zie je er weer uit als een echte heer.
Nou nog even rustig blijven zitten en anders liggen of staan dan ben je het snelst van ons af
Vond het weer leuk om te helpen
En je ontvangd me ook altijd met open pootje ..
Nou ik zie julie vrijdag weer
Groetjes marina

monique zei

Dag lieve pluizebol!

Allvast hl vl suc6met t gaan vr ja haasvast vh weekend. Kan er helaas niet bij zijn mr hoop snel wel wr!