donderdag 3 juni 2010

Weer trainen

Yoewoef, het is woensdagavond. Hoe ik dat weet?? Logisch, dan krijg ik ,s middags alleen nog een boterham met leverpastei, en dat betekent dat ik weer mag gaan rennen op de training in Oude Pekela.
Lekker dichtbij. Vrouwtje kon mij gelukkig inschrijven voor 475 meter náást het starthok. Eigenlijk mag dat niet hoor!
Há, ik heb de schaduw bijna helemaal ingehaald. Ooit zou ik graag onder die vlaggenmasten willen staan, aan de linkerkant. Gelukkig kon ze iemand vinden die mij op kon vangen, en was zíj snel genoeg om nog een actiefoto te maken.
Ze hebben hier een heerlijk droge zandbak waar je vol in de remmen kunt gaan. Zo,n parachute zoals die vliegtuigen hebben wanneer ze op een vliegdekschip landen, lijkt me trouwens ook  wel wat.
Daarna gaat vrouwtje altijd met mij uitlopen.
Nu vrouwtje, kom je nog, ik ben nog lang niet moe hoor. En die tong uit m,n bek komt omdat het vandaag zo warm is!!
Zeg boom, zal ik jou eens lekker wat water geven?
Kom op nou, ik wil efkens een tukkie doen,voordat de 2e ronde begint. Resultaat, 1e ronde 475mtr. 41.72--2e ronde 350mtr. 31.12. Fijn dat Jeanette mij even ,uit de hand,, wou klokken.

Geen opmerkingen: