zaterdag 5 juni 2010

Ik ben de prins toch??

Ruim 3 jaar geleden kocht vrouwtje een klein oud huisje wat helemaal uitgeleefd was. Maar ze ,,viel,, op de tuin. Als ik de foto,s van toen zie snap ik daar niets van. Toen ze er in trok stond het gras nog hoger dan hier!!!
En omdat ik er toen nog niet was, had ze naast haar werk en het klussen tijd genoeg en maakte een tuinplan volgens het Feng-shui principe met behulp van de Bagua. Dat kwam er zo uit te zien:
Zo zie je dat mijn favoriete ligplek in het gebied van Rijkdom en Weelde of die van Roem ligt. Dat kan toch geen toeval zijn? Ik ben haar rijkdom, en dat van de roem lijkt me logisch. En gisteren zei ze het al, de tuin staat op springen.

Vandaag kwam in de partnerhoek de roos True Love open. Hier de drie fasen: knop, half open en open. Van roze naar zalm naar zachtgeel verbloeiend. In deze hoek staan allerlei planten die met het woord Liefde te maken hebben.
En in de hoek van Behulpzame vrienden kwam de roos White cathedral een paar uur later open.
Tja, ze blijft optimistisch hopen dat haar droomprins nog eens haar huis weet te vinden en aan de bel klingelt.
Nou ja zeg, ik ben toch haar droomprins!!
En dan dat gedoe met al die kikkers in de tuin. Ze zal toch niet écht in dat sprookje geloven. Ze vroeg bij iemand in de straat al om kikkerdril. Krijgen we verdorie die beesten ook nog levend in de tuin En je hebt er níets aan. Als ze nou tenminste nog hard wegrenden was het nog leuk voor mij..
Zeg vrouwtje, ik sluit een deal met je. Als jij met al dat gedoe van Feng-shui, Ying en Yang,
Man en Vrouw en Wit en Zwart nu straks die kikker kust
en een mensenprins hebt, dan wil ik als witte mannelijke prins een zwarte prinses van hetzelfde ras........is tenminste alles in balans.

4 opmerkingen:

monique zei

hahah dat zou chakir wel willen he!en vrouwtje natuurlijk ook wel hihihi. .

Anoniem zei

Hij is lief , mooi, sterk, grappig,
fotogeniek en nog steeds knuffelzacht

Yarah zei

Zowel de tuin als Chakir zijn een al een sprookje.
Blijf dromen van de prins, de meeste dromen zijn welliswaar bedrog, maar...als je wakker wordt bestaan sommige toch.

Yarah

Willie zei

Enorm Leuk, maak nog meer van alles wat, want van die gekke verhaaltjes erbij, daar hou ik wel van