donderdag 3 juni 2010

Fotosessie in de tuin

Zzzzzuchtttt.... het is weer eens zover. Naast het afghaanse windhondenvirus heeft mijn personeel ook nog eens het fotomaakvirus. Effe wachte....ik moet eerst nog even nog even mijn  tanden verblindend wit  poetsen!!

Eerst maar even  met mijn nieuwe halsband showen, gemaakt door May (http://www.halsbanden.com/). Past goed bij m,n haarkleur. En mijn naam in goudborduur, met het oog op de toekomst natuurlijk. Woewoef.
Hier sta ik lekker voor het raam. Gelukkig heeft vrouwtje een loergaatje voor me gelaten, zodat ik niet steeds op 2 benen hoef te staan om de katten weg te blaffen. Zo, ik ben er klaar voor.
Mijn ,, echt, ik ben onschuldig ,,blik. En kijk nou eens, lijk ik niet sprekend op mijn vader Leo toen hij jong was?

Dit is mijn ...én,  wat krijg ik nu ..pose.
En tja, als mijn vriendin op afstand Lady zo,n mooie lok heeft, kan ik natuurlijk niet achterblijven. Je ziet dat wel vaker hé? Dat vrouwtjes en mannen die bij elkaar willen horen dezelfde trekjes vertonen. Woewauuww. Dit is Lady met bijna dezelfde haardracht. En kijk eens naar die mooie ogen. Ze gebruikt écht geen eyeliner zoals sommige andere afghanen hoor, ze is al mooi genoeg van zichzelf.
En hier heeft zij haar ,,diva,, blik.
Wat een BEAUTY zeg! Maarrrr... hier kom ik weer.
 Ik, Herr Chakir als Macho, heer en meester over .............. Ik lijk verdorie wel een leeuw met dat hoofd zo. Enne, ík gebruik geen neuzenzwart. Als die de ene keer eens wat zwarter is komt dat omdat ik volgens vrouwtje me soms als een varken gedraag. Lekker in de modder wroeten en als ik de kans krijg wentel ik mezelf er ook nog eens in om. Woefwoef, heerlijk!

2 opmerkingen:

Lady Prince Korol zei

Wij zijn ook altijd slachtoffer van dat flitsende geval. Weet je waarom we zo goed stil blijven zitten? Van dat felle flitslicht zijn we een minuut blind elke keer.

monique zei

leuke fotos!