vrijdag 11 juni 2010

Dromen van.............

Héé kijk nou eens, vissen in mijn drinkwater. Die maken het water extra lekker met hun ... Die zullen wel honger hebben na een half jaar geen eten. Maar zie je dat vrouwtje, ik ben alleen, en zij zijn met zijn tweeën. En dat is niet eerlijk! Oh nee!!
Verwoeft, nu al drie.
Woeauwww.. víer. Die man heeft een hele harem, dat wil ik ook. En zie je, de waterlelie (lotus, bloem van de LIEFDE) bloeit er ook.
Efkens tukkie doen, dromen van mijn toekomstige harem.
 
 Koning wenst zich een dame van iedere kleur één.
Kijk, met deze rode beatuy kan ik lekker ravotten en in de zon liggen. Zie je niet zo snel dat ze verbrandt.
En met deze zilverwitgestroomde dame wil ik wel van het maanlicht genieten...
Oooch, dit is een schatje. Met indianenvlechtjes. Leuk als vrouwtje gaat trommelen.

En deze is bijna perfect Ying en Yang.
Maar mijn 1e liefde is en blijft natuurlijk LADY!!!
Alleen, ze zal wel niet willen verhuizen naar het Noorden. En haar eigen personeel bevalt natuurlijk prima.
Hé kom op Chakir, wakker worden. Welke dame wil er nu zo,n vuile hond? Je poten zien helemaal geel van pipi,. Toch wat beter leren richten kerel, nu moet je weer in bad om ze weer wit te krijgen.
Huuuh, BAD.........maar de dames vallen toch op mijn charmante hoofd en grote borstkas??? En een  wasbordje heb ik ook, en géén buikje. Geen grammetje te veel met m,n 27 kilo. Nou ja, als jij het zegt, toe dan maar. Ik moet je wel te vriend houden. Toch?
Maar kijk nou toch wat je gedaan hebt vrouwtje. Nu kunnen ze al mijn verborgen klitten zien!!
Het lijkt verwafwaft wel of ik zo uit die wasmachine kom. Maar ik kan mezelf wel centrifugeren hoor, föhnen hoeft niet.
Zo, dat is al beter. Mag ik nu naar buiten... Please, de zon schijnt.
Dan zal ik straks héél lief zijn als Marina weer komt om te helpen met kammen oké?
Marínaaaa, kom maar, ik ben bijna drohoog....
Vanochtend kwam de heerlijk ruikende roos Symphatie in de hoek van behulpzame vrienden uit de knop. Marina is zeer zeker een symphatieke behulpzame vriendin en we zijn héél blij met haar hulp. Marina, volgende keer mag je een roos meenemen hoor.

2 opmerkingen:

Marina zei

Zo chakir het ging vandaag weer prima ..
Je wou je zelfs laten kamen door je vrouwtje en mij samen heel goed..
We hebben nog wat te gaan maar daarom ben k er maandag weer...

Yarah zei

Zeg Chakir, zodra jij je alleen door vrouwtje, zonder protest laat kammen, en de geldboom regematig bewatert,netjes zonder trekken aan de lijn meeloopt, héél misschien kan er dan een begin worden gemaakt met je harem...

jouw Yarah