vrijdag 4 juni 2010

Blauw staat me goed

Het is 4 juni vandaag, lekker zonnig tuinweer. Er komt een moeilijke tijd voor me aan denk ik, want alles in de tuin van vrouwtje staat ,,op springen,,. Wat ze daar dan ook mee bedoeld. Dus het zit erin dat ik met alle bloemen op de foto moet; en dat zijn er heel veel. Hier sta ik op mijn favoriete uitkijkplek, aan de vijverrand bij Adam. Nu kan ik nog tussen de irissen doorkijken. Staan trouwens goed bij m,n haarkleur. Maarre zien jullie dat, IK MAG NIET MEER OP DE SCHOMMELBANK! Die heeft vrouwtje gebarricadeerd nadat ik met mijn poten tussen zitting en rug ben gegleden.
,Kon er zelf niet uitkomen, dus heb ik even een aria richting huis gezongen. Oeps, dikke paniek.
Een  andere favoriete plek is bij het muziekhuis van vrouwtje. Kan ik goed de tuindeur in de gaten houden. En zie je, weer die mooie blauwe kleur. Viooltjes zijn de bloemen van trouw. Daarom lig ik daar ook natuurlijk, trouw aan mijn vrouwtje. Effe ruiken, mmm heerlijk. Hatsjwoef. Hatsjwoef.

1 opmerking:

Wim van de Kerkhof zei

ja als die sirene om hulp roept wil je wel komen kijken. Blauw staat je goed.