donderdag 3 juni 2010

Training vóór de Pinkstercoursing.

Vandaag is het zover, Chakir zal gaan lopen voor Haasvast.
We hebben net op tijd de bestelde muilkorf gekregen en Chakir is er helemaal klaar voor. Hij is niet te houden. Gelukkig is er altijd een échte baas in de buurt. Het baasje van Amoah en Emahr vindt het altijd heel leuk om te helpen, en spreekt dan ook liefkozend over Óns vliegend tapijtje.
Hé, da,s nu jammer, er was geen andere hond om als tegenspeler met mij te lopen. Dat is nu sneu voor vrouwtje, ze had zich er zo op verheugd.
Maar mij maakt het niets uit, ik vlieg net zo lief alléén.
Staat me goed nietwaar? En moet je zien wat mijn ogen nu goed uitkomen.

De foto,s met titel zijn gemaakt door Els Siebel .

Kijk hier is Etiënne weer. Nu met zijn eigen Emahr. Die mag een proefstukje lopen.
Mooie krul in zijn staart heeft hij.
Hier lijkt hij wel een beetje op een beer.
Gossie, Emahr, jij bent snel groot gegroeid zeg. En Haas vangen kun je ook al. Wil je volgend jaar samen met me coursen????
En hier is zijn huisgenoot Amoah. Die heeft jaaaaaren geleden al leren vliegen.


2 opmerkingen:

Lady zei

Als ze weer geen maatje voor je hebben om een licentie loop te doen dan ren ik jou kant op. Het is hoog tijd dat we jouw naam terug vinden in de uitslagen.

Anoniem zei

De foto,s waar tekst op gedrukt staat zijn gemaakt door Els Siebel.
Fijn dat ik ze mag gebruiken voor Chakirs weblog Els.Top.